Nur9707 Bir arkadaşımı ikili tarama testi sonucuna göre cinsiyet söyleniyor demişti böyle bir şey duyan var mı sadece down sendromu riski ve normal Beta HCG hormonu değeri var bende
Havvanur96 Nur9707 bunu bende merak ediyorum bugün test yaptırdım cinsiyet için erken dediler bilenler varsa söylerler belki
Gul1402 Nur9707 ya kuzum ikili taramada sadece down sendromu riskini belirtiyor. Cinsiyeti bilemezsin
NoName_ Nur9707 sadece ultrasonda belli olur ikili testte,bazısı ikili testte bakılan betaya göre tahmin yapıyor ama tutarsa işte bir kesinliği yok tabikide
aysuuozcn Nur9707 İkili tarama testinde ense kalınlığına , burun kemiğine ( nazal kemiğe ), PAPP-a değerine ve Fb-HCG değerine bakılır cinsiyet öğrenmek mümkün değildir, o gün ultrasonda gözüktüyse o olabilir
Gg06 Hayıııır ikili testte çıkmaz imkansız. Orada sadece papp ve beta çıkar. Cinsiyet için fetal dna yapılır ücretli. Yaptırdığınız merkez doktorunuza söyler.