ABusraaaa Biz de bebeğimizi alıp defnettik ama plasentayı almak aklıma bile gelmedi. Bizim zaten sonlandırma olduğu için o gün inanılmaz kötü geçti. Ağlamaktan harap olmuştum, ailem de öyle. Sakinleştirici yapıldı bir sürü. Sezaryen oldum ben, spinal istedim bebeği görmek için. Aslında ayıktım ama aklıma gelmemiş. Ama alsam da bebekle birlikte gömmek için taşıyamazdık sanırım. Orduya götürdük yavrumuzu, rahmetli babamın yanına gömdük. İstanbul’dan oraya 800 küsür km var. Muhafaza etmek zor olurdu. Bilemiyorum. Allah tekrarını yaşatmasın. Kimseye de göstermesin böyle acılar