Aysegul5858 Merhaba, başınız sağolsun. Çok üzgünüm. Ben de 40 gün önce, 25+0’da sonlandırma ile bebeğime veda etmek zorunda kaldım. Aynı kaygıları yaşıyorum ve aynı duyguları paylaşıyorum sizinle. Benim bebeğimde de beyinde gelişmemiş bir yapı vardı. Zihinsel ve bedensel engelli olma ihtimali çok yüksek dendi. Bu şekilde olsa bile kayıp her türlü kayıp, evlat her türlü evlat. Hala kendime gelemedim.
Detaylı ultrasonda görüldü ama emin olmak için amniyosentez alındı, fetal Mr çekildi bizde. Genetik testler vakit alıyor. Genetik aktarımlı çıkmadı neyse ki, akraba evliliği de yok, Allah tarafından verilmiş bir şeydi. Genetik çıksaydı tüp bebek önereceklerdi. Sizin genetik bozukluğu olabilir doktorun dediği gibi, zaten erken kayıpların çoğu sağlıksız gebelik sebebiyle oluyormuş, sendromlu bebekler oluyormuş.
Ben doğumu sezaryen ile yapmak zorunda kaldım. İkinci sezaryenimdi. Şimdi iyileşip toparlanmayı bekliyorum. Bana en erken 6 ay sonrası gibi planladı doktor çocuk için. Ama bir arkadaşıma 2 ay sonra düşünebilirsin demiş. Onun kesisi küçükmüş, ya da normal doğumda bu gibi süreler verilebiliyor. Uzun beklemeye gerek kalmıyor. Allah sabırlar versin. İçinizi ferahlatsın inşallah. Cennet kuşlarımız rabbime emanet. En güzel yerdeler. ❤️🩹 birbirlerine arkadaş olsunlar gittikleri yerlerde 💐