seher83_ 23 haftalık gebeyim doktorum beni perinatoloji bölümüne yönlendirdi giden varmi ben ilkez duydum riskli gebelik mi acaba
Ecem_P seher83_ bu haftalarda detaylı ultrason ile doktor bebeği baştan aşağı inceliyor korkmanıza gerek yok
demirrleydi_ seher83_ korkmana gerek yok bugün gittim perinatolojiye detaylı ultrason için senin doltorunda onun için yönlendirmiş olabilir illa rikli olacak değil
Alya05 seher83_ inş bi sorun çıkmaz canm gönlünü ferah tut Her hamile kadın yapıyor bazıları tercihe bağlı yapmıyor. Kızımda ben yaptığımda böbreğinde şişlik çıktı doğduktan sonra geçti.