hivda21 evet canım yaptım. 18 Haziran bat ben 19 Haziran’da ilk erken gebelik yaotim çıktı. 1 saat sonra normal test yaptım o daha az kırmızı çıktı. Zaten akşam 17:30da kan sonucumu aldım. 161.77 iki gün sonra da c,tesi yani 377 çıktı. Bu gün gitmedim ama Perşembe yada cuma artık keseyi görecek değere çıkmis olacağı için keseyi görmek için bekleyeceğim. Cuma 3bin olmadı lazım.