Nur_er Taze_anne97 Acaba enfeksiyon mu yapıyor bu ağrıyı :( peki size de antibiyotik veriyor mular sürekli? Benim de hiç geçmiyor sürekli dayıyorlar antibiyotik. Kullanmaya korkuyorum artık sonuncuyu içmedim düşün
Taze_anne97 Nur_er tek kullanımlık şaselerden veriyolar o da hiç fayda etmiyor bende kullanmıyorum verdiklerini artık sadece su içiyorum
Ben-Hurem-Sultan Tucci 26+6 dan hellooo 😍 Mide yanmasından yana şanslıyım hala başlamadııı 🥳 sıcaklar beni de mahvediyor 🥲 bıraksalar akşama kadar klima önünde yatarım. Üstümde çok çok fazla ağırlık varr🤣 asla totomu yerden kaldıramıyorum 😌 Duygusal değişimlerden yanada çok şanslıyım. Kızçem gözümü açmama vesile oldu. Asla laf altında kalmıyor ayıp mı diye düşünmüyorum 😊 herkese çat çat söylüyorum çok çok iyi oldu 🤣🤣
Mucizemyoldaaa_ Tucci 25+5 benimde 🤗 sıcaktan ayılıp bayılıyorum vallahi 😬 çorap ve ayakkabı giymeyi bıraktım 🤣 crocss terliklerle geziyorum valla
Sumeyradem_06 Tucci 19 Eylül benim doğumum gosteriyor tabi belli olmaz. Özel çocuk annesi olarak hiç donlendigim bı gün olmadı hep koşturmaca 🤗
Mervennur1 Tucci 26+4 deyim bende inan bir günüm bir günümle bir değil bigün iyiyim ertesi gün bel ağrısı kasık ağrısı halsizlik yorgunluk şimdiden böyleyse diyorum son aylar napacağız … Dışarı çıksam yoruluyorum evde dursam bunalıyorum duygusal olarak da iyi değilim ama herşeye rağmen karnımda kızımı büyütmek onun tekmelerini hissetmek ona kavuşmanın hayali pahabiçilemez 🥰
Tucci Mervennur1 Kesinlikle zaten onların varlığı bize güç veriyor sabrını veriyor 🌸 İnsan 1 dk içinde delirip ağlayabiliyor 5 dk sonra hiçbirşey olmamış gibi gülebiliyor 🥲 ah analık zor iş valla ☺️
Meralinmucizesi Tucci 24+3 haftaligim rahimde hissediyorum hareketleri fazlasıyla bunaltıcı bir sıcak şişli lik var halsizim genelde bakalım Allah kolaylıkla kucağımıza sağ salim almayı nasip etsin inşallah 🤲
minikelebek_ Tucci bende 27+5 oldum bugün mide yanmasından duramıyorum geceleri uyutmuyor,sağa sola dönerken çok zorlanıyorum,yemek yedikten sonra nefes alamıyorum resmen bişeyler batıyor göğsüme 13 kilo aldım şuana kadar,hepsi geçicek inşallah
Tucci minikelebek_ Geçecek inşallah tek isteğimiz bu yönde sağlıkla güzel doğumlar nasip olsun hepimize ☺️🌸