Herkese merhaba, 3 hafta önce suda ssvd yaptım. Ben de hamileyken doğum hikayeleri okuyordum sürekli belki birilerine faydası olur diye yazmak istiyorum. 40 haftayı geçmiştim açılma su gelmesi nişan vs hiçbir şeyim yoktu. Doktorumla düşünerek yatış yapıp biraz suni sancıya karar verdik. Gece 12 de yatış yaptım sabaha kadar yattım sadece, sabah 7-8 arası hafif suni sancı verilmeye başlandı. Suni sancı verilince bir anda kendi sancılarım gelmeye başladı. Kendi sancım yanında suni sancı çok hafif kalmıştı çünkü ssvd olduğu için risk açısından fazla dozda vermek istemedi doktorum. Bir süre sonra suni sancıyı kesti zaten. Özel ebeyle çalışıyorduk bu arada ve çok faydasını gördüm olmasaydı doğumum daha zor olurdu. Bir süre geçince ebem su kesesini patlattı ve sancılarım daha da arttı. Sonra suya geçmeye karar verdik ve 12 ye doğru havuza indik. Havuza inince kısa bir süre sonra doktorum bebeğin başı gözüküyo ıkın dedi ve şok oldum o kadar hızlı beklemiyordum. Bu sebeple ıkınmaya hiç hazır hissetmiyodum kendimi biraz kontrolsüz ıkındım heyecandan ve birkaç yırtığım dikişim oldu. Ama asla sorun değil çünkü sezaryenden kat kat daha rahat bana göre. Ve sonunda 12.50 gibi sağlıkla kucağımıza aldık bebeğimizi. Yani hiçbir belirtim yokken direkt suni sancıyla ve kendi sancım gelerek 5-6 saat içinde doğum yapmış oldum. Benim için bir mucizeydi. Dikişlerime rağmen toparlanma sürecim çok daha hızlıydı, rahat bir şekilde bebeğimle tek başıma ilgilenebildim. Özellikle zaten bir tane daha çocuğum olduğu için ikisiyle daha rahat ilgilenebilmek için ssvd istiyordum. Özel ebe ve doğru doktor seçimiyle ssvd isteyen herkese kesinlikle tavsiye ederim. ❤️