firdevsbl zayıf bebek niye sevilmiyor istenmiyor asla anlamıyorum. Kolay doğuyor sağlıklı oluyor doğunca çabuk toparlıyor. İri bebeğin ne avantajı var. Bende böyle diye diye hem iri bebekle uğraşıyorum aç kalıyorum. Keşke zayıf olsa da kara kara nasıl doğurcam diye düşünmesem. Bu arada haftanıza göre iyi bence. Bende 29+2 de gittim 1680 çıktı ama iri bebek dedi 1200 1300lerde olmasını bekleriz bu haftada dedi doktor. Ona bakarak 27de 1100 olması normal görünüyor