Kızlar yaa 😍😍 14. Haftadayım ikinci gebeliğim. Sırt üstü uzandığımda sanki içimde balık yüzüyor gibi hissediyorum. Geçtiğimiz haftada dar bi şort giymiştim iki büklüm otururken içerden bi beni rahat bırak vuruşu hissettim gibi gelmişti ama belkide bağırsak hareketimdir diye çok takmamıştım. Kilo almadım aksine verdim. Karın bölgemde yağlanmada yok. İlk gebeliğimi 16. Haftamda hissetmiştim çünkü ultrasonda bile eli ayağı asla durmayan bir bebekti her ultrasonda doktorum hep gülerdi bu kız çok hareketli olucak kvsvs yandın sen diye 😅 şimdide bir erkek bebek bekliyorum. Doğru mu hissediyorum aralık anneleri bi ses veriiinnn 😍 İleri haftalarda ki gebe arkadaşlarım sizler kaçıncı haftada hissetmiştiniz ?