Keremeral Kızlar selam dün akşam adet sancısı ile birlikte çok açık pembe birkaç damla leke geldi adetten sonra 22. Gün az önce tekrar kahverengi leke gelmiş hafif sancı var yerleşme bu şekildemi oluyor ya da ne kadar sürer bilgisi olan var mı?