Kukoss ya aslımda devlet hastanesi söylemiyor bence.. 6. Ve 10. Haftada özeldeydim ama belli değildi tabii.. ikili testi devlette yaptırdım 12 ve 13 te farklı doktorlarda girdim ultrasona ikisidr 16. Haftadan önce söylemiyoruz sıkıntı oluyor dedi 🫠 zorlamadım bende.. ama bir tanıdığım 12. Haftada özelde kız olduğunu öğrendi :))