ErsBegAs Kız çalışmak daha iyiymiş ya.. Evde ne yapıyorsunuz sabahtan akşama kadar? Delirdim valla en son işe verdim kendimi tansiyonum fırladı..
ShutUp ErsBegAs ben çoğunlukla kızımın eşyalarıyla uğraşıyordum sıkıntıdan ama bir yanda da çok da hoşuma gidiyordu
Leylak34 ErsBegAs kitap okuyabilirsin ya da bi hobin illaki vardır onunla ugrasabilirsin her gün biseyler öğrenmeye çalışırsan zaman su gibi geçiyor. Şahsen bana zaman yetmiyor🤭kitap oku film izle araştırma yap yemek yap bi bakıyorum akşam olmuş
ErsBegAs Balbebek012 eşime 1 hafta izin aldırdım bana eşlik etsn diye sıkılıyorum çok valla ya yüzmeye de gidemiyorum klimayı aç yat sadece bu
ErsBegAs Leylak34 ya şu punch mudur nedir Aslan Pars’a şimdi kapı süsü yapıyroum hastane için ama onu da elime alasım gelmedi bu gün
Nursemom90 Bende yıllardır çalışıyorum izne erken çıksam vakit geçirebilir miyim diye düşünüyorum şuan daha zaman var gerçi ama evde çok bunalan biri olduğumdan kararsızım çıkıp çıkmamakta ama canım işe gitmekte istemiyo değişik bir kafadayım 🤣
ErsBegAs Nursemom90 bizim okul kapanınca mecbur çıktım 🤣 çalışma iznimi de almama rağmen.. o kadar çocukla oturup uğraşırken tansiyonum fırlamadı da yattığım yerden tansiyonum çıkmış 🤣 normalde 10/6 10/5 olan tansiyon oldu 12/7 🤣
ErsBegAs Buse4161 kdkfkfj kız yok yok o bile sarmıyor türk dizilerine başladım sabah ağladım 8 ay napcam evde ben diye 🤣 zümre başkanını aradım gözünü sevim bana görev ver diye
Buse4161 ErsBegAs kız ne 8 ayı çocuk doğana kadar sıkılırsın doğunca zaten sıkılmaya vaktin olmayacak dmwlslwpddlfg
mardine474 ErsBegAs yan gelip yatıyoruz canım ne yapacağız🤣 oğluma kreşe getiriyorum götürüyorum yoruluyorum eve geliyorum Yemek yapıyorum temizlik gün bitiyor sadece bir Akşamları uzanıyorum bana böyle yetiyor Vallahi zaten benim halim tavan😜
Buse4161 ErsBegAs uyurken evşn işi çocuğun kıyafetleri yemek çamaşkr bulaşık bunlara anca vakit ayırcaz bacım doğsun da hele bi dşwşdlwldpd
mardine474 ErsBegAs Evet çok yoğun geçiyor oğlum tek durmuyor hafta sonlarını zor getiriyoruz İyi ki okul var diyorum😅
anneolmakneguzel_ ErsBegAs sohbet izliyorum, kitap okuyorum, ezber yapıyorum, muge ve masterchef izliyorum, dünya haritası öğreniyorum, piano derslerimne gidiyorum, yürüyüşe çıkıyorum. İş çok😂
ErsBegAs anneolmakneguzel_ oh 😌 bende bunlar hiç yok şu an yat yat hep 🤣 eşime 1 hafta izin aldırdım valla sıkıldığımdan