Mavimavi321 ben daha hiç ameliyat olmadım bencede bi görüşün çünkü tekrarlama ihtimali olan bir şey ben ilk fıtığı öğrendiğimde doktor kabız olma ıkınma ağır kaldırma demişti aynı şekşlde kadın doğum doktoruma söyledim o da bunların hepsi gebelikte yapılıyor illaki dedi o yüzden genel cerrahtan onay almamız gerekir dedi allah korusun boğulma ihtimali falan var cünkü başınıza geldi mi hiç bilmiyorum