defnekusum Aşırı nefes darlığım var ne yatırıyor ne de oturtuyor yatarken de aşırı rahatsız hissediyorum otururken de nefes darlığım vardı ama bu sefer o kadar fazla ki evdeki işleri de göremiyorum bayılacak gibi oluyorum normal mi
defnekusum Zeh- Zaten panik atak var böyle durumlar yaşayınsa bir de iyice geriliyorum ne kadar sürede geçiyor sizinki
Zeh- defnekusum ben de de var :) kafama takmayı bırakınca geçiyor ama gebelikte geçmese de normal yani içinde büyüyen bir canlı var organların sıkışıyor son 2 ay gece yatarken tıkanıyor gibi oluyordum