Anneyimmmben esraEb bizde katılım eve 600 bine girmiştik ilk sırada bize çıkmıştı paramizida aldık arabamizida aldık
esraEb Anneyimmmben ne güzel ne kadar şanslısınız. Bize 16 ay Çıkmadı maalesef.neyse çok şükür aldık arabamızı da 🙈
Zuleyhadere25 esraEb valla emin evim i bir evimmi bilmiyorum ama benim kuzenim yıllardır yatırıyo bir türlü çıkmadı ev için
esraEb Zuleyhadere25 uzun ödemelide biraz riskli. Neyin ne zaman zamlanacağı belli değil. Bu yüzden biraz yüksek takside girip yarı peşinatı erken bitirmek en mantıklısı.