Beşinci gün embriyosu transfer oldum onuncu gün kan değerim 18.5 çıktı 12.gün ise 12.3 çıktı ama buna rağmen doktorum ilaçları bıraktırmadı salı tekrar kan ver dedi bu şekilde başına gelen varmı durum pozitifmi negatifmi ne olcak neden ilaçları bırakmadım başına böyle bir durum gelen varmı