Güzel annelerim dualarınıza talibim yarın sabah yatış yapıllacak doğum olacak Allahın izniyle 🤲🏻 iki gündür hafiften grip geçiriyorum inşallah sorun olmaz🤦🏻♀️ ilk doğuma göre biraz tedirginim sanırım geride bir minnoşumu bırakacak olmanın hüznünü yaşıyorum Rabbim sağlıkla doğum yapmayı nasip etsin tüm annişlere♥️🤲🏻