Kızlar selamm 🌸 Şu an 28+3’teyim. Kan uyuşmazlığı iğnesi vurulmam lazım ancak hiçbir eczanede olmayan bir iğne bu maalesef. Özeldeki doktorum da burada yaptırırsan yatış verildiği için çok yüksek fiyat çıkar, başka yerde yaptır dedi. Şehir hastanesine perşembe gününe randevu aldım kadın doğumdan. Direkt normal muayeneye gidip kan uyuşmazlığından dolayı iğne zamanımın geldiğini söylesem vuruyorlar mı?