Özele de gidiyorum şehir hastanesinde randevum vardı ikili test için perinatologa özeldeki doktorum randevun varsa orda çektir uğraşma dedi. Doktor ikiliden sonra direkt ağustos ayına detaylıya da randevu verdi. Ben memnun kaldım şehir hastanesinde çektireceğim.