Bugün detaylı ultrasonumuz vardı. 5 dk anca sürdü ve doktor hiç birşey konuşmadı. Ekranı bile çok zor gördüm. Daha sonra kendi doktoruma çıktım o da kalp atışını falan dinletti. Neyse ben doktoruma bacak ağrılarımdan, idrarımda yanma ve akıntımın çok olduğundan bahsettim. Kan ve idrar istedi. Öğleden sonra da sonuçları ilk e nabızdan baktım, sonra doktorun yanına gittim ve doktor sonuçları görünce şok oldu. İdrarımda yüksek derecede enfeksiyon çıkmış. Kanımda(Crp) 100 çıkmış. Çok yüksek bir değer dedi ve tekrar idrar tetkiği istedi, cuma günü bir daha kan vermem için çağırdı. Antibiyotik ve fitil yazdı.
Sorum şu ki; Vücudumda enfeksiyon varken bebeğime bişey olur mu 21 haftalık hamileyim, korku sardı. Doktora da sormayı unuttum. Yardımcı olur musunuzzz??