Aslihanfindik Kuzenim 2 kez normal doğum yaptı perşne bölgesine vajinanın giriş kısmına hergün zeytinyağı sürdüğünü söyledi hiç kesi olmamış yumuşatıyormuş bilgisi olan var mı internette araştırdım vajinanın içine sürmedikçe sıkıntı olmaz yazıyor
Zeynep0742 Aslihanfindik perine masajı banada yap dedi doktorum gerçekten iyi geliyormuş. Kesik veya yırtılma olmaması için dedi banada. Ama son 5-6 hafta kala yapılıyormuş.
Elsanur Aslihanfindik evet ben 35 haftalıkken başladım biraz erken olduğu için 37 haftalıkken doğum yaptı
ValideSultan Aslihanfindik ben normal doğum yaptım oğlumu ve normal doğum için doktorum son 15 gün zeytin yağıyla masaj hatta biraz ile gelecek şekilde bir pilates topunda hareket önermişti
saglikciaanne Bir doktor var adını unuttum instagramda fenomen oda doğum sırasında doğumu hızlandırdığını kolaylaştırdığını ve yırtıksız olmasını sağladığını söyleyerek oneriyordi
Elsanur Aslihanfindik evet en son 2 dikiş oldu. Erken başlamıştı doğum bebekte 2900 dü kilosu güçlü bir bebek değildi yani.
Elsanur Aslihanfindik hayır olmadı da emmedi emme refleksi fazla yoktu oluştu ama benim göğsümden kaynaklı emmedi yani çok şükür başka sorunu olmadı