nnisanannesiii Kızlar doğumum sezeryan olacak hastaneden çıkarken bebeği sling ile çıkarsam sizce olur mu pusetimiz vardı fakat kırıldı kısa süreli kullanım olduğu için yenisini de almak istemiyorum fikirlerinize ihtiyacm var🥰❤️
Fatmadmr37 nnisanannesiii bende normal kucağımda çıkaracağım büyük ihtimalle puset götürmeyecegim. Evimiz çok yakın hastaneye araba ile 5 dk en fazla.
ynzl nnisanannesiii pusetsiz çıkmasına izin vermeyebilirler onu öğrenseniz iyi olur. Belki şu askısından tutulan portbebelerden alabilirsiniz uygun fiyatlı. Daha kolay olur sanki ama yine onu da sormanız gerekebilir
adatuna nnisanannesiii arabada neye bindireceksiniz ya da sonra dışarı çıkarken puset şart :( ilk 6 ay sadece puset kullanılıyor
nnisanannesiii Baharkle aslında ev cokta yakın değil ama puset almak istemedim açıksası ilk bebeginde 2 kez kullanmıştım
nnisanannesiii Fatmadmr37 bizim ev cok yakın değil ama slingle kolay olabilir diye düşünüyorum bilemedim