bilgemomy Perinotoloji doktoru demiş ki , tok gelsin ama kahve şekerli şeyler çikolata falan yemesin 🤣 Doktoru diyen oldu mu yaa neden acaba merak ettim .. görelim diye yiyoruz ya ondan sordum 😬
erikarpuz bilgemomy ay niye öyle demiş bana da git kahve iç çikolata ye gel diyordu halbuki bebeğim kahve çikolata sevmiyor 🤣
demirrleydi_ bilgemomy inan alakası yok şuan çıktım doktorun yanından normal kahvaltı yaptım hiç tatlı bişey yemedim doktor ne yedin bu niye bu kadar hareketli dedi tatlı yesem coşardı galiba😂
bilgemomy erikarpuz benim ki de kahve seviyor tatlıyla pek işi yok 😂😂🤣 belki çok hareketli olunca rahat bakamıyordurlar olabilir 😂
demirrleydi_ bilgemomy galiba ama bizimki aç karnına daha çok hareketli daha çok vuruyor tipik erkek işte midem doysun gerisi önemli değil diyo 😂😂😂
bilgemomy erikarpuz birde bana sor 😂😂valla korkuyorum yarın belli olmaz diye her gittiğimiz de değişik hareketler yaptığı için göremedi 😂