Arkadaşlar 16 haftalık olduk. Az önce doktora muayene oldum bebekte bir sıkıntı yok cuma günü uçağa bineceğim dedim sizde bir sıkıntı yok bebektede öyle ama kararı sana bırakıyorum dedi. Riskli gebelikte değil zaten aspirin ve iğne kullanıyorum varis çorabı da aldım kullanabilirsin dedi zorda kalırsan uçakta yürü dedi. Bu haftalarda sıkıntı olur mu ya siz neler yaptınız