babygirl02 Kızlar 7+2 haftalık hamileyim ve karın agrısı oluyor normal mı böyle olması ilk gebeliğim ve korkuyorum biraz
Elf_ars babygirl02 normal benim de 7+2 görünüyor ama daha kalp atışını duymadık ishal var herşey normal ( kırmızı renkte yoğun kanama olmadığı sürece) keyfini çıkarın gebeliğinizin ☺️
babygirl02 Elf_ars akıntım normal doktorum da hersey normal dedi kalp atışını duyduk ilk gebeliğim olduğu için biraz korkuyorum canım
Elf_ars babygirl02 süper bak çok şükür kalp atışını da duymuşsunuz haklısınız ilk çocukta hep tedirgin oluyorsun Bende hep o şekildeydim ama diyorum ki keşke ilk gebeliğimde rahat stressiz bir gebelik sürseydim diye düşünüyorum o yüzden bir tavsiye vermek istedim 🙂
Yusra12 Bende de gebeliğimin başından beri karın ağrısı var. Şuan 7+4 deyiz. Doktor normal olduğunu söyledi. Özellikle bebeğin olduğu yerde sancı şeklinde gebeliğimin başından beri