nursimaax tabii ki de kullan ben de pıhtılaşma var ben gebeliğimin başından beridir corasprıın artı kan sulandırıcı iğne vuruluyor tabii ki de kullanmalısın Doktor zaten kullanmama gerektiğini söylerdi öyle bir şey olsa Horas Minin bebeğe giden kanlanma bebeğe sağlıklı bir şekilde oksijen ve besin gidiyor ama onu düzenliyor kullan bence