Hanımlar doğum yapanlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyor benim gbi günü bekleyenlere kolaylık diliyorum internet yorumları karışık kimi çok memnun kimi çok şikayetçi gerçekten bu doktor iyi dediğiniz biri var mı öneriniz aradım 23 bin zorunlu sezeryan 1300₺ muayne dediler