geleneksel1annem kahvesever__ geçen bi program izlerken denk geldim ve çok hoşuma gitti “ Sessizim ama aptal değilim. ” Sırtıma dövmesini yaptırasım var o kadar ben ☺
Ozgur_anne kahvesever__ Şu göğüs kafesimi genişleten umudum varoldukça,güzel günlere olan inancım hiç bitmeyecek…
Myyfamily kahvesever__ sana hiçbir zaman senin için saçımı süpürge ettim demeyeceğim, çünkü sen doğmayı değil ben anne olmayı seçtim 🥰