GirlandBoy_Mom Mavili1480 yaaa hadi hayırlısı olsun kuzum erken değilmi ama aramızda 1 hafta var senle 🥲
Burnosunn_annesi Mavili1480 hadi hayırlı olsun İnşallah kuzum sağlıkla gelsin bebiş kaçıncı hafta tam oluyor genelde gebelikler çoğaldıkça sezeryan haftaları da erken oluyormuş doktorum öyle demişti
Mavili1480 GirlandBoy_Mom Kasılmalarım var canım kilosu 2960 49 cm olmuş haftaya ideal kiloya ulaşır alalım zaten daha fazla beklemez karnın çok sert dedi kabul ettim 🥰
3_bebelianne GirlandBoy_Mom aldınmj gün canım 36haftaya girdik aynıyız sanki seninle çarşamba gidiyorum ben gün verir diye umuyorum artık
Mavili1480 Burnosunn_annesi 37+0 da alacak kuzum 1 hafta önde gidiyor kilosu ve boyu iyi karnın çok sert kasılmalarında var daha fazla beklemez dedi doktorum normalde 15 temmuzdu bu sebeplerden erkene aldık
Datlum Mavili1480 benimde karnım çok sert onun da ilgisi oluyor mu yarın gün verecek doktor 36+0 oluyorum
Burnosunn_annesi Mavili1480 maşallah sağlıkla kucağına al kuzum 🤲🏻benimde 1 15 temmuz arası dedi doktor bakalım bekliyoruz🥰
History5 Mavili1480 Karnınız genel olarak mı sert yoksa bebek mi toplanıyor bende kabızlık problemi oluştu biraz karnım sert bayağı bunu okuyunca kafam karıştı
evinsekmann Mavili1480 valla bende şu an 37yim bebeğim iri bebekmis kilosu 3.500,benimde karnim çok sert gercekten ama hâla sezeryan için erken diyor gün vermiyor 😂😂😂
GirlandBoy_Mom 3_bebelianne 37+5 olunca randevum var ayın 2 sinde o zaman net bişey söylenir sağlıcakla gelsinler inşallah
Mavili1480 History5 Genel olarak sert dokununca toplanmada oluyor belden kalçama bacaklarıma ağrı giriyor yürüyemiyorum