Emferr tabi ki ☺️ben 31 ocakta doğum yaptım Nisan ayında başvurmuştum 28 mayısta ödeme yattı e devlet üzerinden başvuru yapmıştım ilk öğretmenim ailem diye bir uygulama var onu indirip e devlet üzerinden çocukları ekledim o şekilde başvurumu takip edebilmiştim geçen aya kadar herşey çok belirsizdi o yüzden başvurular daha uzun sürdü ama şu an aydan aya yatıyor önceki kadar uzun süreceğini sanmıyorum başvurunuzun ha parayıda halk bankasından çekiyoruz ☺️