17 hafta olduk lekelenmem çok fazlaydı geçmedi hiç kahverengi şeklinde progestan kapsül ve iğne de kullanıyorum. Geçmeyince doktor kültür aldı bugün sonuç üredi çıktı yaşayan varmi? Kaşıntı ve kızarıklık vardi onun için antibiyotik vermişti sonuc çıkana kadar.kullan dedi