Secil45 Benim eşim girdi,ben kendisine bırakmıştım o da doktor sorunca girmek istedi.O süreci birlikte geçirmek ve bebeğimizin doğumuna şahit olmak çok ama çok güzeldi.Neler çekerek dünyaya getirdiğimi gözleriyle gördü ve içindeki minnet ve bağlılığı daha çok arttı.Bu yüzden iyi ki girmiş diyorum.