denizuhal Selam kizlar , bebegini Beşiksiz sallamadan büyüten oldumu nasil yaptınız? İstemiyorum bu cocugumu besige alistrym. Fikirlerinize açığım
asil15 denizuhal ben canım asla sallamadim ne besikde ne ayakda nede kucakta canım sanırım biraz bebeklede alakalı durmayan çocuklar olabiliyor gerçi benimkide öyleydi ama ben kesinlikle sallamıyordum ağladığı zaman kucağıma almadan olduğu yerde sak8nlestiriyordum
petronix denizuhal Bende kesinlikle sallamam diyordum. Doğdu kolikti mecbur salladım şuan 3 yaşı geçti hala gece uyuturken sallıyorum. Üstüne hamileyim nasıl bıraktırcam bilmiyorum
2205 denizuhal bebeğe bağlı bu durum açıkcası. Kolik bi bebekse sallamadan maalesef olmuyor başlarda ritmik hareketlerle gidiyorsunuz sonra bu yeterli kalmayıp sallayarak buluyorsunuz kendinizi. Benim bebeğim gaz kolikti ve saatlerce kucağımda salladığımı bilirim. Birde çabuk sıkılan bi bebek olunca her zaman uyutma şeklide yöntemide değişti. 10 aylık şu an ve azalsada halen kucakta ve hafif sallamayla uyuyor.
Fatmadmr37 denizuhal bende o kadar çok istiyorum ki sallamadan uyutmayi. 31 haftalik oldum inşallah bu bebegimde kolik sancısı falan olmaz da başka şekilde uyutmayi denerim.. İlk kızım 3 yaşına girecek ama malesef hala sallanarak uyuyor.
ear3112 Benim komşum hiç sallamadan büyüttü. 5. Aydan sonra uyku eğitimi almışlar şimdi bana da önermiyor sallamayı hafif ritmik hareketlerle uyutuyor anne karnındaki gibi. Bende sallamayı düşünmüyorum.
Fatmadmr37 petronix benimle aynı durumu yaşayan var midir diyodum hep kendi kendime. Benim kızımda kolik bir bebekti. Sallanmadan başka türlü asla uyumuyodu cok şey denedik ama olmadı. Morarıyodu resmen ağlamaktan. Eylülün sonunda 3 yaşına girecek hala sallayarak uyutuyorum ve 31 haftalik hamileyim. Ama nasıl bırakacak bende bilmiyorum. Tek umudum 2. Bebegimi sallamadan büyütmek inşallah olur.
Dilaraatlass Bende ilk çocuğumu hiç sallamadım ne ayakta ne beşikte,ilk aylarda zaten emerken uyuyordu sonrasında emzik destekli uyuttum.1,5 yaşında emziği kesince tamamen kendi halinde popoya patpat vs şeklinde yatırdım.
Fatmadmr37 Mavro benim kızım emzik istemedi bir sürü emzik denemistim emzik emmeden büyüdü yani. Çoğu kişi emzik kolaylık sağlıyor diyolar. 2. Bebeğim için yine aldım emzik bakalım deneyeceğim yoksa o da emziksiz büyüyecek.
petronix Fatmadmr37 Benim kızım Mayısda 3 e girdi 28+5 haftalık hamileyim şimdiden zorlanıyorum sallamadan asla uyumuyor umarım 2. Bebeklerimiz sallanmadan uyur ama hiç zannetmiyorum nedense😂 Gündüzleri uyuyor mu?
Fatmadmr37 petronix yok uyumuyor Öğle uykusunu bir kaç ay oldu bırakalı ama o zamanda sallıyodum malesef.
636307kp Ben asla ne ayağımda ne besık de salmadım öyle de alıştı ayakta salmaya alışan bebek çok zor 20 haftalık yine hamileyim büyük konuşak isteme ama bunu da böyle büyüktemek istiyorum
petronix Fatmadmr37 Bizimde sabah 09.da kalkış akşam 21:30 da uyuyoruz tek sefer sallıyorum gece 2_3 kez uyanıyor su içmeye geri kendisi yatıyor. Odasını henüz ayırmadım.
Fatmadmr37 petronix odası ayrı nerdeyse 7 8 aylıktan beri. Benimde kızım genel olarak 8 bucuk 9 gibi kalkıyor akşam 9 da uyutuyorum. Gece bazen uyanıyor yanımızda uyuyor.