Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı 36+2 doktor hiç bir sıkıntı olmadığını ama Plesanta yaşlanmaya başlamış dedi o andan beri aklımda sadece bu var sürekli bişeyler okuyorum bunu yaşayan var mı dünde sürekli belime ağrı girdi iyice kafam karışıyor