Haftaya girdik bugün çok şükür. Dün bir iki damla kan ve değişik bir akıntı görünce artık tamamen hazırladım çantayı bu sabah 😅
Bebeğim için
Hemşireye verilecekleri:
1 takım hastane çıkış seti
1 paket ıslak mendil
2 tane bez
1 tane çorap, 1 tane eldiven
1 adet de hastane çıkış setinin battaniyesini koydum
Bakım çantasına:
4 adet bez
Pişik kremi
Islak mendil
Emzik
Pamuk koydum
Yedek olarak :
4 tane bez
Yine ıslak mendil
Pamuk ve
Ağız mendili koydum
Küçük bir hurca da
2 adet müslin örtü
1 adet penye battaniye
4-5 muslin ve penye ağız mendili koydum.
Fotoğraf çekimi için:
İsimli hastane çıkışı seti yaptırdım.
Yedek kıyafet olarak 2 adet alt üst takım
2 adet (1i ince) tulum koydum.
Kendim için:
3 adet pijama takımı
Çorap
4 adet iç çamaşırı
3 adet emzirme sütyeni ve
Toka koydum
Fotoğraf çekimi için:
Beyaz gecelik takımı ve taç koydum
(Depeend daha almadım marketten alacağım)
Tiroit hastası ve astım hastası olduğum için ilaçlarımı da el çantama alacağım
Bavula en son Filtte kahve, frenchpress, karton bardak, kuru kayısı ve kuru üzüm de ekleyeceğim.
Hediyeliklerim ve kapı süsü takı yastığını en son koyacağım ya da ayrı bir çantada götürürüm o konuda emin değilim :)
Allah sağ salim doğuma gitmeyi nasip ederse benim hazırlığım bu şekilde :)