Gulsummm şekerim yok ama kilo çok hızlı aldım 😀
İki farklı diyetisyene gittim.
Amaç zayıflatmak deil kilo alımını yavaşlatmak içindi benim.
En büyük sorun geceleri geç uyuyo oluşumdu. Bide 7 tane vitamin içiorm. Onlarda şişirdi haliyle.
En son ki listem mesela, avuç içi kadar peynir, istedgn kadar salata( ben çokça yapıp tapıra koydum ve kaseye koyup limonlayıp yedim yağsız ) bir yumurta beş zeytin iki delim tam tahıllı ekmek
Ara öğün çiğ badem fındık ceviz
Öğlen 8 yemek kaşığı etli yemek yine sınırsız salata ve bir dilim ekmek
Ara öğün meyve ve ben kahveyi seviorm dir kahve
Sonra tekrar ara öğün
Salata peynir falan
Akşam 10-12 yemek kaşığı suyundan arınmş sebze yemeği yoğurt salata . Sebze yoksa avuç içi kadar 4 parça et ve türevleri
Son ara öğünde kefir veya süt veya ayran yanında meyve
Sana 200 tl lik bir diyet listesi 😀😀😀bana gereksiz geldi kaç defada gittim boşa gittim gibi çünkü
Ben bu kadar bile yemiyorum :) diyet yapmayı pek sevmiorm. Acıktıkca ya araöğün ya yemek yiyorum 😀
33. Haftadayım. Doğurayım zaten nasıl zayıflıcamıda biliyorum 😀