tiramisu10 aysuuozcn ben 3 farklı doktora gittim üçüde ilgili sıcak iyi doktorlardı ben doğumuda kestelde olsun istiyorum inşallah öyle olur
Nur16nur aysuuozcn merhabalar ben 3 gün önce doğum yaptım yonca hanım takipliydim doğumum normal oldu doktorundan ebesine kadar çok memnun kaldım içiniz rahat olsun 🌺🌺
aysuuozcn Nur16nur benim doktorum ilknur hanım memnunum şuanlık inşallah doğumuma kadar her şey iyi gider teşekkür ederim size de 🙏🫶🏻
sehertanyeri Nur16nur mesai saatleri içerisinde doğum olmadığında da takipli doktorunuz mu doğuma girdi ?