Esma006 valla canım biraz kati oluyor böyle balgam gibi düşün ama sari da oluyor diyorlar pembe kahverengi de benim ilk doğumda şeffaf içinde pembeli bisey vardı o şekilde geldi o gün sanci oldu doğum yaptım. Bunda 2 gün önce sari geldi Bi balgam gibi sancim oldu gibi ama şuan hiç bisey yok sancı felan gelen giden o yüzden bende çözemedim nişan işini gerçi uygulama da da sarı olabileceği yazıyordu bilmiyorum yani belki bilen çıkar