Kızlar selam 19 haftalık gebeyim dün yanlarımda sırtımda bir ağrı vardı şişkinlikle beraber ikinci gebeliğim. Magnezyum içtim toparladım biraz ama bugün sanki kasıklarımda baskı varmış gibi hissediyorum takviye ilaçlardan dolayı da normal düzenim gibi tuvalete çıkamıyorum acaba ondan mı diye düşünüyorum. Arada kasıkta sağ tarafıma iğne batıyor gibi oluyor kas seğirmesi gibi. Yaşayan var mı bunu doktorunuz ne dedi