Pink29 aslında tansiyon yüksekliği baş ağrısı yapar diye biliyorum ama aynı zamanda vucüdun susuz kalmasıda bas agrısı yapar fakat benim hiç tansiyon yükseliğim olmadı ama 17.haftaya kadar başım ağrıdı ama tansiyonum düzenli ve normaldi hep 17.hafta biterken baş ağrımda geçiyordu iki gebeliğimde de böyle oldu yine de tansiyonuna bak sıvıyı ihmal etme canım