seher83_ 23 haftalık gebeyim doktorum beni perinatoloji bölümüne gönderdi giden varmi ilk defa duydum ben
Toticik Detaylı ultrasona yollamış sizi diğer anlamıyla renkli ultrason oluyor bebeğinizin herşeyini görüyorsunuz damarlarına varana kadar kesınlıkle gidin