Tugba3624 Merhaba kızlar gebeliğinde kortizon krem kullanan var mı acaba bebekte bir sorun olur mu egzama hastasıyım egzamam çok arttı 29 haftalık gebeyim doktor kortizon krem verdi ama ben bebeğime birşey olmasından korkuyorum
Yalkan Tugba3624 Banada verdi ama ben kullanmadım onun yerine Bepanthol sensiderm kaşıntılı ve egzamalı çiltler için krem vardı onu kullandm fayda etti çok kullanmadım onu fayda edince bi kadın doğum doktorunuza danışın isterseniz daha iyi bilgi alırsınız