edabolukbasi3- Herseydenbiktim şu an fragmanı yaşıyorum zaten görümcemin iki erko bide bende seneye huniler kafaya 😂
reyhan03K edabolukbasi3- sağlıkla gelsin canım bende tam ogrenemedim şeker yüklemesinde bakacak 😃 kesinleşir artık