ysmlvt 21 haftalık gebeyim. Bugün bazı şikayetlerden idrar ve kan verdim. Lokosit benimde yüksek. Kanımda ve idrarında da yüksek derecede enfeksiyon çıktı. Antibiyotik ve fitil yazdı doktor. Tekrar idrar kültürü istedi, cuma günü de kanlarına bakalım dedi. Antibiyotiği aldım ama fitili hiç bir yerde bulamadım depolarda dahi yok :((