Kızlar 11+1 haftalık hamileyim ama bende hamileliğe dair hiç bir belirti yok ne bi mide bulantısı ne bir aşerme ağrı sızı hiç bişey yok herşeyide yiyebiliyorum bazen şüpheleniyorum gerçekten hamilemiyim diye en son 1 ay önce doktora gitmiştik bi sıkıntı yoktu kalp atışını vs duymuştuk. Cuma günü tekrar kontrole gideceğiz. Benim durumu yaşayan varmı?