Arkadaşlar bana fikir verin bende gebelik şekeri var 37+2 yim şu anda ama bitmek bilmeyen bir mantarım var hastanede de yattım batikonla yıkama yaptılar hatta antibiyotik serum aldım o dönem rahattı ama sonra yine donaxly kullandım bana mısın demiyor en son bu sabah acıdan yataktan zıpladım kaşıntı yanma akıntı her şey var sirkeli suyla yıkadım batikonla sildim yok olmuyor bir an önce doğurmak istiyorum