ikiprensesannesi___ Hanımlar 8 haftalıkken bebek hareketi hissetmek mümkün mü 🥲heyecan yaptım😅hissettim eminim 😁
Hllylkc ikiprensesannesi___ Bence kendi bağırsak hareketini hissetmişsindir yâda psikolojik olabilir 😀 18 haftalığım hala bişey hissetmiyorum 8 hafta çok erken
3_bebelianne ikiprensesannesi___ bilimsel olarak ters 16hafta en erken başlar psikoloijik olarak his olmuştur bağırsak hareketi gaz vesaire asla mümkün değil çok minik o haftada bebek
Daisyy000 ikiprensesannesi___ 13 haftalığım hafif hafif hissediyorum.Gaz veya bagirsak hareketli olmadığına eminim. Ama 18den sonra net hissedilmeye başlanır genelde
ikiprensesannesi___ Hllylkc yok hissettim banane 🤣olabilir ama bağırsak öyle hareket edebilir mi çok hafifti ama hissettim 🥺🥲dediğiniz gibi de olabilir
ikiprensesannesi___ 3_bebelianne bağırsaklar ayrı yerde oynasın 🥲ama niye hareket gibi hissettim çok minik ama dediğinz gibi de olabilir 3. Olmasına rağmen çok heyecan yaptım😅
ikiprensesannesi___ Daisyy000 bende elimi tesadüfen karnıma koydum böyle çok minik bir hareketti bilmiyorum şaşırdım bende
3_bebelianne ikiprensesannesi___ üçüncü benimde 18 haftada net hissettim herşey yolunda gidiyor😂🤣şükürler olsun
zynpknt ikiprensesannesi___ kız içerden bile hissetmen imkansız dışardan nasıl hissetcenn😀 insan bebek hareketi sanıyor ama normal hissedince anlıyosun olmadığını😂
Powerpuff23 ikiprensesannesi___ Mümkün değil ne yazık ki :) yaklaşık 2gr olan embriyoyu hissetmeniz hatta imkansız :)
hatytuncer ikiprensesannesi___ 17 haftalık ve hiçbir şey hissetmeyen ben 🥲 daha çok erken değil mii minicik daha o bağırsakların sana bir oyunu olabilir😂🌸