Kızlar bebeğin gelişimi geri olduğu için doktor oksapar verdi ilk kızımı 2600 kg doğurdum oda minnacikti 3 buçuk yaşında hala minyon.Dedim doktora kızimda öyleydi diye.Doktor pihtilaşman olup olmadigini bilmiyorum önlem amaçlı kullan dedi 3 kutu verdi böyle başına gelen var mı biraz tedirgin oldum açıkçası