Kızlar merhaba 1 aylık bebeğim var. Meme reddi yaşıyoruz doğduğundan beri mama ile besleniyor fakat biberonu asla ağzından bıraktırmıyor maması bitince alıyorum kıyamet kopuyor boş biberonu çekip duruyor emzik gibi sadece onunla susuyor. Emzik denedim onları da almadı ne yapmam lazım Kolik biberonu kullanıyorum yinede boş çekse zararı olur mu ?