Busranur_mnts Sny_hkn10 gölge var gibi canım erken gebelik testi yapsan belli olur bazı markalar yalancı da çıkartıyor
Sny_hkn10 Busranur_mnts Kafam karisti iyice kan vermeye de gidemiyorum çalıştığım için Üstteki cumartesi gece 12 de yaptım Alttaki de bu sabah ilk idrar değil ama Erken gebelik testleri predictor
Sysymom Sny_hkn10 ben de regl oldum inanılmaz üzgünüm bu ay da olmadı :( inanın binbir dertle uğraşıyorum keşke bu pozitif olsaydı çok üzüldüm